Vizsla

Tanuljuk az elengedést

A hétvégén gazdához utazott Németországba három védencünk: Puszedli, Marvel és Dumás Daisy.

Ez mindig nagy boldogság nekünk…és mindig nagy bánat az ideiglenes családoknak…

MJudit, Anita, Fecó, Perec (saját vizsla) az utazás előtti sétán, Daisy, Marvel, Puszedli társaságában

Az egyik védencünk befogadójától az alábbi levelet kaptuk. Olvassátok el, hogy értsétek mit jelent befogadni, majd útjára engedni egy kutyát…

“Kedves Barátosném Evelin,

bocsánat, amiért nem vagyok itthon, de a mai nap az, amitől első perctől rettegtem. Próbálom ésszel megmagyarázni, hogy egyszem kutya lesz valószínűleg – hogy jó élete lesz – hogy szeretik majd – de ugyanakkor belegebedek abba, hogy visszaéltem a bizalmával, hogy becsaptam azt az óriási nagy szívét. Nem kell neked elmondanom, mit érzek most.

Te csak a „light-os” hisztis oldalamat ismered, az igazi agyeldobós, minden-mindegy hisztimet hála Istennek, az utóbbi időkben jól elnyomom. Ha itthon lennék, elrohannék árkon-bokron át a kutyámmal, és hát, ha valakivel, veled ezt nem tehetem meg.

Evelin és Puszedli

Remélem, igazi gazdi értékeli majd azt a csodás megbízhatóságot, azt a klassz jellemet, aki ő. A gyönyörű arca, a hihetetlen nagymacskás, pumás mozgása csak a bónusz.

Szárazon a tények:

– Állatokkal, kutyákkal, nemtől függetlenül barátságos. Az agresszívek elől inkább kitér, de azt is olyan klasszul teszi, visszamorrant, hogy jelezze: „nem félek ám tőled, bánthatnálak, ha akarnám.” – de SOSEM teszi. Tekintélye van a falkában.

-100%-osan behívható, nem szökik, ha zajtól vagy idegen helyzettől megijed, inkább a gazdi mellé húzódik.

-Idegrendszere szuper – fát is vághatsz a hátán.

-Kajáért mindenre képes, gondolom, előző életében mindig éhezhetett.

-Szobatiszta, bár nálunk egy rendszerhez szokott, óránként kiengedtük, így visszatartania nem kellett.

-SOSEM ugat.

Kata és Marvel

Ma már nem adtam neki enni, kivéve egy búcsú-túrósbatyut.

Tegnap kirándultunk egy utolsó közöset, az orrát megszúrta egy tüske, sokáig tüsszögött. Remélem, nem maradt benne semmi, erre figyeljenek!

A körmét le kell vágni, az én karomvágóm beletörött.

Anita és Daisy

Mindig várni fogom vissza. Kérek szépen róla híreket, képeket! Az új gazdi címét megköszönném, küldök majd egy DVD-t az életünk közös hónapjairól.

A legjobbakat kívánom neki, nagyon szeretem, ahogy benneteket is:

egy ideiglenes befogadó”

MJudit és Marvel

A kutyáinknak boldog gazdis életet kívánunk…

Magunknak pedig még több ilyen ideiglenes befogadót…hiszen annyi vizsla vár családra.

Aki kedvet érez, hogy egyszerre sírjon és nevessen ideiglenes vizsla-gazdiként, kérjük írjon az info@vizslamentes.hu e-mail címre.

Életet mentetek vele.

Reklámok

About hunyadykata

Bár mintegy 30 évig „macskás” voltam, valahogy mégis úgy alakult, hogy lett egy kutyám is. Bodza, a labrador. Az ő igényeinek engedve kezdtem kutyaoviba, majd kutyasuliba járni, kerestem a kapcsolatot kutyás közösségekkel, s ismerkedtem meg állatvédő szervezetekkel. Általuk szerettem bele a vizslákba, s hazahoztam első ideiglenes kutyámat, Bibót. Őt sok másik átmeneti lakó követte, és Sándor személyében saját vizslám is lett.

Interakció

Még nincs hozzászólás.

Vélemény, hozzászólás?

Írd be az e-mail címed, hogy azonnal értesülj legújabb bejegyzésünkről!

Csatlakozz a 50 követőhöz

