Vizsla

Sírós…

Ez egy sírós blogbejegyzés lesz. A segítségetekért sírunk, szükségünk van rátok. Vagyis nem nekünk. Átadjuk a szót…

…Lázárnak.

Lázár

Lázár vagyok, legalább 10 éves magyar vizsla kan. Kiszolgáltam egy gazdit, de egyszer elvitte egy nagy szirénázós autó, és többé nem jött haza. A rokonok láncon tartottak a kertben, de többé senki nem simogatott meg, nem vigyázott rám. Állatvédők és rendőrök jöttek el értem, és most azt mondják, keresnek nekem új családot.

Ugye, van valaki, aki befogad? Tudom, öreg vagyok már…de a szívem fiatal!

…Matyinak.

illusztráció

Két év körüli magyar vizsla kan vagyok. A család, amiben élek, a rácsok mögül mentett ki egy féléve, de már nem akarnak velem lenni.

Az a bűnöm, hogy játék közben fellököm a gyerekeket…nem durvaságból, én csak így örülök. Azt mondták, találtak nekem egy befogadót, csak messze van. Szükségem lenne valakire, aki Székesfehérvár mellől Pestre költöztet, különben megint a rácsok mögött találom magam. Azt nem szeretném, segítsetek!

…Lacának és Facának.

Laca

Faca

Mi vagyunk Laca és Faca. Nagyon sokáig kóboroltunk, csatangoltunk, éhesen, árván, míg egyszercsak kétlábúak befogtak minket. Most dutyiban ülünk, rácsok mögött, pedig nem voltunk rosszak! Azt mondták, a jövő héten értünk jöhetne a Vizslamentés. Nekik azonban fuvarosra, pénzre és befogadóra van szükségük, hogy átvegyenek minket! Hahó, Emberek! Segítsetek! Nem maradhatunk itt! Lécci-lécci!

Ha valaki befogadná Lázárt, Lacát vagy Facát, írjon nekünk! Ha valaki tudná vállalni Matyi fuvarját Székesfehérvárról Pestre, vagy Lacát és Facát Oroszlányból Pestre, írjon nekünk! Ha csak 500 Ft-tal is tudnátok támogatni Laca és Faca oltási és chipezési költségeit, kérjük, tegyétek meg! Máskülönben nem tudjuk átvenni őket…

A segítségeteket várjuk az info@vizslamentes.hu e-mail címre és az alábbi CIB bankszámlaszámra! Megjegyzésbe írjátok be: Lacafaca

Elveszett Állatok Alapítvány Vizsla Fajtamentő Csoport

10702222-18113633-52000001

Köszönjük!

Interakció

Még nincs hozzászólás.

Vélemény, hozzászólás?

Írd be az e-mail címed, hogy azonnal értesülj legújabb bejegyzésünkről!

Csatlakozz a 49 követőhöz

