Vizsla

Drága Illatos úti Emma néni!

Szeptember 20-án láttalak először és sajnos úgy tűnik, utoljára is! Mielőtt Marcel babát a hónom alá kaptam volna, mindenképpen szerettem volna veled találkozni. Biztosan emlékszel! Én voltam az a nő, aki hosszasan kérdezgette az ápolódat mi is van veled, majd kissé opálos tekintettel, nagyon a lényegre szorítkozva próbáltam meg németre fordítani a hallottakat, a partnerszervezetüntől pont itt tartózkodó Martinnak és Michaelnek. Ők rám se néztek míg beszéltem. A ketreced előtt guggoltak és szomorúan figyeltek téged, téged aki hajlott koroddal, ősz pofiddal, kifli módra összekuporodva feküdtél remegő testeddel a kennel aljában. A belvárosban fogtak be. 28-án, pénteken járt volna le a 14 napos karantén időd. Tudod! Ez egy fontos szabály, be kell tartani! Tudtam, hogy nem eszel. Azt is, hogy összetört a kis lelked. Kalkuláltam vele, hogy tömött sorokban nem tolonganak majd érted a családok. Nem akartam neked ideiglenes családot keresni. Én akartalak hazavinni, még ha csak átmeneti időre is!

Már elég öreg vagyok hozzá, hogy ki tudjam mondani: ”félek”! Veled és önmagammal kapcsolatban is voltak félelmeim. Felmerült bennem, hogy megérintesz, megszeretlek, majd összetörök az elvesztésedtől. Az ilyen és ehhez hasonló fájdalmat ismerem, mindig csak a mértéke változó. Ám a félelmeim mellett éreztem, hogy bizakodom, mert reálisan értékelve a helyzetedet, pontosabban a helyzetünket, egy kis kitartással, odafigyeléssel és sok szeretettel hosszú időnk lehetne együtt még, hisz mostanság optimista vagyok!

Emma néni

Nemrég kaptam a hírt, hogy már nem élsz. Nem tudom mi történt veled az elmúlt három napban. Soha nem is fogom megtudni! Ha kiderülne, hogy feladtad, talán el tudnám fogadni. Abban bízom, nem lettél elaltatva! Mindezt a vak düh és tehetetlenség mondatja velem. Sajnálom, de én is gyarló vagyok!

Bágyatag, fáradt napsütéses őszi délután van. Egy plédbe takarózva, a függőágyból írok most neked. Lelki szemeim előtt látom, amint öreg kis tested egyenletesen veszi a levegőt és itt szuszogsz valahol a közelemben. Tudod, csak egy telefonon múlt volna és ez most nem lenne fantáziakép! Annyit kellett volna csak a telefonba mondani ott a telepen, „Evelin baj van! Vigye el, hátha tud még neki segíteni!” Sajnos nem hívott fel senki sem!

Sajnálom Emma néni! Sajnálom, hogy nem válthattam valóra az ígéretemet, mert hisz megígértem pénteken találkozunk, megyek érted, kiszabadítalak amilyen gyorsan csak lehet! Mivel a szabályok nem lazulnak, valamint nem rugalmas a hozzáállás, így én most csak csendben és szomorúan veszem tudomásul a tényeket.

Ég veled Emma néni! Sajnálom, sajnáljuk mindannyian, hogy nem segíthettünk!

Vizslamentés és Evelin

About hunyadykata

Bár mintegy 30 évig „macskás” voltam, valahogy mégis úgy alakult, hogy lett egy kutyám is. Bodza, a labrador. Az ő igényeinek engedve kezdtem kutyaoviba, majd kutyasuliba járni, kerestem a kapcsolatot kutyás közösségekkel, s ismerkedtem meg állatvédő szervezetekkel. Általuk szerettem bele a vizslákba, s hazahoztam első ideiglenes kutyámat, Bibót. Őt sok másik átmeneti lakó követte, és Sándor személyében saját vizslám is lett.

Interakció

2 thoughts on “Drága Illatos úti Emma néni!

  1. Mindig sírnom kell, ha meghal egy kutya, pedig nem vagyok sírós alkat. Főleg egy ilyen – valószínűleg – értelmetlen halál idején.A szív megszakad! Elkeserítő ez a rugalmatlanság! Sajnos tőlem több nem telik, csak annyi, hogy van két befogadott kutyánk.

    Posted by 완전한 조화 _@˛/' (@wedicine) | 2012/09/24, 20:08
  2. szív szakad meg. 😦

    Posted by Névtelen | 2012/09/25, 06:51

Vélemény, hozzászólás?

Írd be az e-mail címed, hogy azonnal értesülj legújabb bejegyzésünkről!

Csatlakozz a 49 követőhöz

